Dynamic Traffic Managment

Dynamic Traffic Managment verwerkt grote opdrachten met betrekking tot het in goede banen leiden van verkeerssituaties van bijvoorbeeld festivals. Coddin heeft een systeem gebouwd dat naadloos aansluit op de wensen van DTM.
Een medewerkers-portaal & Marketingwebsite
DTM zorgt voor alles wat de doorstroom bij evenementen bevordert. Te denken valt hierbij aan verkeersregelaars, tijdelijke bewegwijzering of bijvoorbeeld parkeerwacht. DTM was op zoek naar een goed systeem met daarin de verschillende mogelijkheden zoals alle klanten beheren, projecten en evenementen inzichtelijk maken en ook een makkelijke planningstool om de medewerkers voor deze evenementen in te kunnen plannen. Coddin heeft hier een mooi systeem voor gebouwd, dat van alle gemakken is voorzien. Naast het nieuwe systeem hebben we ook de marketing website vernieuwd.

Duidelijk plan maken; De klant kan veel zelf sleutelen aan de website

Coddin is om de tafel gaan zitten met de klant, om alle wensen in kaart te brengen, waarbij stap voor stap alles is uitgewerkt, om tot een uiteindelijk plan te komen. Om de goedkeuring te mogen krijgen van de opdracht, hebben we demo’s gemaakt voor de klant, zodat gezien kan worden hoe het uiteindelijke resultaat er uit zal zien. Alles wordt in ons planprogramma uitgewerkt in taken, zodat de developers hier probleemloos mee aan de slag konden.
Overal was aan gedacht, om het zo gebruiksvriendelijk en overzichtelijk mogelijk te maken, met hier en daar een ‘fancy’ effect om het een moderne uitstraling te geven.
De website is gemaakt via ‘Payload’, dit maakt dat de klant via ‘de achterkant’ van de website, gemakkelijk blokken en eigen content kan toevoegen. Ideaal voor beide partijen, zodat na oplevering de klant een gebruiksvriendelijke site heeft waar de klant veel zelf kan oplossen.

Rebranding en frisse styling; Planning makkelijk gemaakt

Een prachtig (plan)systeem en een mooie nieuwe website! DTM is weer helemaal in een nieuw jasje gestoken en past weer bij hun eigen branding. Er kunnen makkelijk en snel diensten worden ingepland via de ‘plan agenda’ in het systeem waardoor medewerkers altijd op de goede plek zullen zijn. Dit is mede dankzij de coördinaten die opgegeven kunnen worden voor het evenement, zodat de medewerker via Google Maps de route kan vinden. De medewerkers kunnen zelf hun gewerkte uren doorgeven, die uiteindelijk weer geaccordeerd kunnen worden. Al met al is het een uitgebreid systeem geworden, dat zowel voor de planner als de medewerker, maar ook voor het beheer van personeel en klanten, gebruikt kan worden.